עיצוב מטבח כפרי-מטבח צבע-ירוק מרווה

מטבח כשר משולב פורניר אלון ודלת צורנית(מסגרות) בצביעה אפוקסית:

המשפחה: זוג דתי, הילדים גדלו והקימו משפחות, במהלך השבוע הם שניהם יחד ובשבתות מגיעים הילדים.

בקשות מיוחדות:הפגישת העבודה הראשונה תמיד מתקיימת בבית הלקוח, התכנון ממשיך ממה שנוח, במטבח הזה היה להם נוח החלוקה הסימטרית לצד בשרי וצד חלבי מדיח במרכז, מיקום התאורה ביקשו יותר אור, עוד ביקשו תוספת אחסון, החלום לאי ומקומות ישיבה רק בסופשים ל- 8 אנשים, שיוסיף משטח עבודה ואפשרות לעבוד כמה אנשים ביחד במטבח, מטבח בצבע ירוק אבל פוחדים שלא יהיה יותר מידי ירוק וימאס. 
הפתרון: תכנון חדש שמתחשב בקיים, תוספת אי עם שולחן שבמהלך השבוע זה רק לשניהם ואולי נכד יכול להצטרף ובסופשים השולחן יפתח תוספת של 4 כיסאות מתקפלים שבשגרה יהיו התוך ארון מזווה שהוספתי למטבח, תכננתי גם ספסל ישיבה בקצה השולחן שמוסיף עוד אחסון.
עשינו בנגריה מגוון צבעים ובחרנו בבית להקוח את שילוב החומרים.

תכנון תאורה למטבח- ונקודות חשמל בהתאם לקיים שיפור עוצמת התאורה ואור היקפי, החלפת גופי תאורה המתאימים לסגנון העיצובי החדש..

חיפוי ריצפה- הותאם פרקט למינציה דמוי אלון לפורניר המשולב במטבח ולחלונות עץ הקיימים בבית.

חזיתות: יחידות גבוהות כולל המסד בפורניר אלון, דלתות מטבח צורניות -עם מסגרת בגוון ירקרק, חלק מהדלתות עם דוגמאת חירוץ, כל הפרזול מוזהב.

תכנון פנימי של המטבח-חשיבה על החלקוה הפנימית חלבי בשרי, מקום לכלי נקיון, אחסון כלים, בארון מזווה מתקני אחיזה למטאט מגב, סכומונים, פחים נשלפים ומתקני יבוש כלים בתוך הארון.

משטח וחיפוי קיר – קיסר המדמה “אבן” טאג’ מהל, גוון שמנתי עם עורקים, שולב כיור “בהתקנה” תחתונה כדי לא לראות את החיבור בין הכיור לשיש, פעם היה נהוג כך עד להמצאת ההתקנה השטוחה.

ערך וקיימוות: נשאר מאורר תקרה, דלתות הבית במצב מצוין לכן נשארו וקוצרו, שולב וילון גם ליצירת פרטיות וגם לויסות אור יום.

צילום: צילמה סיון מויאל

דילוג לתוכן