עיצוב פנים – שיפוץ בית קרקע בנוף איילון

הנכס: בית פרטי במושב, 3 קומות כבן 25 שנה.

המשפחה  דתית,. כל הילדים גדלו והקימו משפחות, רוב הזמן הם שניהם יחד ובשבתות וחגים מארחים את כל השבט, כשהילדים מגיעים עם המשפחות הם נשארים לישון לשבת ומבשלים לפני יחד.

מבקשים לשפץ:  את הקומה התחתונה אוהבים את הסלון ופינת האוכל רוצים מטבח חדש, שיתאים לזמן כשהם שנים וגם לזמן שבו כל המשפחה מגיע לאירוח, צריך הרבה מקומות אחסון, שיהיה נוח לבשל יחד עם עוד כמה אנשים, זרימה בתכנון.
מטבח כשר שני צדדים נפרדים- חלבי בשרי, חלום לאי עם שולחן ישיבה שנפתח.
תכנון תאורה אבל באותו המיקום לעמוד בתקציב, מבקשים לעצב מחדש את הכניסה יותר מזמינה ומתאימה לדלת ולריצוף החדש שיבחר, ריצוף חדש אבל להשאיר את הדלתות הקיימות.
והחלום שלהם מטבח כפרי וירוק.

תכנון מטבח: בהתחלה חשבנו להחליף דלתות אבל המטבח הקיים היה מתפרק והוחלט לפרק הכל ולעצב מחדש.הוספתי מקומות אחסון כמו מזווה ענק שמכיל גם כיסאות מתקלפים, מזווה למטאטאים, התכנון התחשב בנקודות החוזק של המטבח הקודם של מה שעבד ואהבו- כמו חלוקה לחלבי בשרי מדיח אחד באמצע, התאמת גווני העץ והצבע לחלונות העץ הקיימים.

ריצוף בחננו כמה אפשרויות ולבסוף נבחר פרקט למינציה באיכות מעולה עמיד כמה שעות למים.
ספי הדלתות בגוון עץ תואם לפרקט.

תכנון תאורה תאורה היקפית הייתה ספוטים- מיצר אלומתאור ממוקדת, מצאתי גופי תאורה גדולים יותר שמיצרים תאורה והיקפית כמות האור הוגדלה והגוון שנבחר לבן יותר מהקודם ובכך נוצר חלל מואר יותר.
כניסה החלפנו את הריצוף לריצוף מיקס בגווני אדמה שהתחבר לדלת הקיימת ולפרקט הכל יחד עובד עם הדק הקיים והאווירה הכפרית.

עיצוב תכנון וניהול שיפוץ משך העבודה כחודש שרותי העיצוב כללו ליווי מלא תיווך לקבלן- עם צוות שכלל- אינסלטור, חשמלאי, איש גבס, צבע ,רצף עוד בעלי מקצוע שנבחרו לבצע את התכנון נגר, איש פרקטים, איש גז.

ערך וקיימות:  התאמת המטבח לגווני העץ של החלונות והמדרגות, נשאר המקרר והמאורר ועבדתי עם נקודות החשמל הקיימות ומיקומי המאור הקיימים נבחרו גופים שמתאימים לעיצוב החדש ושיפרתי את עוצמת האור.

צילמה- סיון מויאל

דילוג לתוכן