תשאלו מעצבת פנים- בעלי מקצוע לשיפוץ-מהנדס

נכנסת שיחה למשרד שלי “קפסולה עיצוב פנים וקיימות”: “אני צריכה לשבור קיר יש לך מהנדס?” (יש בילבול הסבר בסוף🧐)את צריכה עיצוב ותכנון פנים (אני שואלת)?
“לא (היא עונה), רק לשבור קיר ונלך לקנות מטבח בחברת מטבחים, נותנים שם עיצוב חינם!”
הסברתי קצת על העבודה שלי, על כמה נכון לקחת תכניות של מטבח שעשו עבורך ועם זה ללכת לחברות /נגר, כמה זה חוסך זמן, כסף ויש דגש על תכנון עבורך מתאים לחלל שלך, כמה חיפויי קיר צריך,משטח נקודות חשמל? מטבח זה לא רק נגרות ואפשר גם ליווי מלא שבו אני מתווכת לבעלי מקצוע.
“טוב (היא עונה) האמת התקשרתי כי את נראית לי רצינית מהפיסבוק אחת שיודעת (וואלה😉)
ובטוח יש לך מהנדס בנין לשבור קיר? אז אני צריכה ממך רק המלצה! אני רוצה לשבור קיר יש לך מהנדס בנין?”  שיחה אמיתית 🤣 
בכלל אנשים חושבים שאני בנק של בעלי מקצוע! כן ולא, מתוקף תפקידי אני מכירה מניסיון רב אנשים, “צוברת” בעלי מקצוע תוך כדי עבודה ופרויקטים, הולכת לפגישות אחד על אחד, כדי ליצר שיתופי פעולה וכיום יש לי כמה צוותים שאני מתאימה באופן אישי לפרויקט מסויים.
אני מנהלת עסק! כחלק מהמקצוע זה תיווך לבעלי מקצוע, אבל רק לאחר אפיון הפרויקט וברור היקף השיפוץ:
💡 התאמה למזג של בני הבית לאחר היכרות אישית: יש כלב? מה עושים איתו במהלך השיפוץ? גרים בבית ? יש ילד עם צורך מענין? עוברים דירה במהלך השיפוץ? 
💡התאמה לתקציב, רותים להחליףריצוף? אלומינום? חיבור למחירים מנסיון.
💡כמה זמן יש?
💡לאחר תוכניות לביצוע.
💡להתמחות של אותו בעל מקצוע.
עבודת עיצוב ותכנון מחייבת שיתופי פעולה עם אנשים שונים ומגוונים אנשי המקצוע הם חלק מהצוות שלי,רוצים קבלן, נגר, מסגר, רצף? אולי איש וילונות מהנדס? הם שותפים לדרך, תכננו עם מעצבת ומכננת פנים בהתאם לקונספט שהוגדר וכחלק מתכנון כללי ונכון של החלל/ מטבח ארון
אז תקבלו המלצה על אנשי הצוות של המעצב/ת שמבצעים את התכנון שלהה, ביחד אייתה.
 
ונחזור ל-“מהנדס”! את רוצה לשבור קיר? אז את צריכה בכלל “מהנדס קונסטרוקטור”, מהנדס בנין לא מוסמך לאשר/לחתום על שינויים במבנה, אלא רק מהנדס קונסטרוקטור! טוב אז אולי אבקש מהמפקח שעל הדרך יאשר? או אולי מהקבלן? לא נו! דיי לחסוך🤣 זה כמה שקלים וזה מאוד חיוני וחשוב כל הבית יכול להתפרק אם בטעות ישברו קיר תומך או עמוד.
בענף הבניה לכל תחום ההתמחות שלו, הרבה מפקחים הם מהנדסי בנין קודם אז אם הוא במקרה מהנדס קונסטרוקטור אז כן.
מבלבלים?
איך יודעים את כל זה?
וואלה, אנחנו רק רוצים לשפץ את פנים הבית.
 
קבלו ממני טיפ⏳ קודם כל מעצבת פנים, היא מחוללת את השיפוץ, היא תביא אדריכל, מהנדס, נגר כל מה שצריך בהתאמה לאפיון הייקף של השיפוץ שלכם ותלך אתכם יד ביד.
דילוג לתוכן