עיצוב פנים לפנטהאוז במודיעין

שיפוץ פנטהאוז במודיעין

המשפחה: זוג+4 מתבגרים+ כלבה
שטח הדירה: כ-250 מ”ר

מבקשים לשפץ את הקומה הראשונה: כי “אף אחד לא יושב בסלון” המשפחה רוצה לייצר “ביחד” שירגישו נוח ויזמינו חברים.

הסלון היה ללא הצללה כי הם נמנעו מווילון בגלל הגובה של החלל וגם פחדו מאבק,יש אסטמה במשפחה.

הם מבקשים חלוקה לכמה מוקדים כולל פינת עבודה ופינת אוכל מוגדרות.

תכנון ועיצוב: בפגשת קונספט בבית הלקוח הבנתי שהבית מדבר בשפה של בחוץ:  קיר מלא חלונות בגדלים שונים מרגיש ממש כמו חזית של בנין שכן, צבע לבן יחד עם הריצוף הקיים יוצרים תחושה קרה, תאורה שמזכירה תאורת רחוב, כל אלה גורמים לנו בתת מודע להרגיש לא עטופים, לא שייכים ולכן לא נוח לנו לשבת במקום כזה.  

כדי לייצר תחושה עוטפת חמה ומזמינה תכננתי ספה “ח” בהתאמה אישית ושולחן עגול, אלה נותנים תחושת שייכות וביחד, שטבועה בנו עוד מהימים שהיינו שבטים שיושבים ביחד סביב המדורה.

כל החלל נצבע בגוון אבן כדי לתת תחושה עוטפת וחיבור לריצוף.

הצללה: וילון גלילה עם מנוע חשמלי ומבד ווניל צרפתי, בד שלא סופח אבק הוא מחליק ממנו, זהו חומר שקל לניקוי ובגוון הקיריצר מסך שהסתיר את גבב החלונות, ועזר לייצר אווירה נעימה ואחודה, מקום שרוצים לשבת בו יחד.

תאורה: בעזרת התאורה הגדרתי חללים ופינות שונות. יצרתי תכנון עם מספר תרחישי תאורה שמאפשרים מצד אחד לעשות מסיבה מלאת אנשים או לשבת בערב שקט ורומנטי. נבחר גוף מרכזי חצי עגול ענק שמזכיר מקור אור טבעי ומייצר תחושת מרחב וכל הסביב מנורות  up-down מאירות למעלה ולמטה עם מספר הדלקות כדי לאפשר תרחישי תאורה שונים.

ניהול פרויקט: יציאה למכרזים, מציאת בעלי מקצוע ועבודה מולם הכנסת בעלי מקצוע וצוותים שעובדים איתי בסדר ובזמן הנכון, פיקוח עליון על ביצוע התוכניות שנסגרו מול הלקוח, הורדה ליצור של פרטי נגרות והגעה להרכבות.

הלבשה: הטאץ’ הסופי רכישת אביזרי נוי וצמחים לבית.

ערך וקיימות: השארנו את הכורסאות, החלפנו ריפוד והתאמנו לסלון החדש המטבח מצוין ולכן רק עבר “מתיחת פנים” החלפת והתאמת תאורה, בפינת אוכל שולחן “אבירים” כפרי שהוחלט שישאר והתאמתי לו כיסאות חדשים.

צילמה: סיוון מויאל

דילוג לתוכן