עיצוב ותכנון פנים – דירה במודיעין

דירה במודיעין

המשפחה: זוג+ כלבה. הילדים עזבו יש חדרים פנויים ואפשר להגשים חלומות. היא אמנית עם אוסף תמונות עשיר הוא יועץ.

שטח הדירה : כ-120 מ”ר כולל מרפסת גדולה.
מבקשים לשפץ: סלון מטבח, פינת אוכל, כניסה/עיצוב הול, מרפסת וחדר עבודה.

כשהכלבה לחוצה היא “חופרת” בקיר הכניסה לבית ובדלת, ומחפשים פתרון.  מבקשים סגנון אירופאי “פריזאי” אבל גם ים תיכוני, ומטבח רחב עם ים אחסון, ורוצים שהטלוויזיה לא תיראה בחלל (אסקפיזם), אוהבים צבע.  

ההשראה: סתיו וחצב.

תכנון ועיצוב: אחרי מחקר מצאתי פתרון להריסת הכלבה את הקיר: חיפוי הקיר באבן טרונטין, וחיפוי הדלתות הקיימות בפורמייקה מיוחדת נגד שריטות.

כל החלל עבר תכנון מחדש, שבירת קיר ויצירת יציאה רחבה למרפסת.

עשינו מיון לתמונות וריכזתי תמונות ב”קיר כוח” עם הפסנתר.

את הטלוויזיה הכנסתי לנישה שיצרתי ביציאה מהמרפסת. תוספת של תריס חיצוני ווילונות עשירים בשכבות, נותנת מראה אירופאי ומסייעת בהסתרת הטלוויזיה. 

המטבח: הלכנו על בצבע בגוון שמנת, בשילוב אבן טרונטין טבעית. מכיוון שהרצפה הומה לתשתיות אינסטלציה וחשמל חדשות רוצף רק חלל המטבח והמרפסת לא נמצא אריח תואם לכן הצעתי משהו שונה ריצוף בגוון עץ ובדוגמת פישבון – אדרת הדג.

תכננתי חצי אי לישיבה משפחתית עם פורמייקה דמוית עץ.

תאורה  נבחר גוף מאור “פרופיל אלומיניום” לאורך המטבח ושולבה התאורה הקודמת בסידור אחר, ותאורה משימתית מעל המשטח יוצאת מהקיר.

ערך וקיימות-  רכישת קערות עץ אצל חברת קהילה אמנית, והפיכתן למתלה תליית מעילים ומפתחות ייחודי בכנסיה.

יצירת “פרגוד” משקיות ניילון גופייה מגוהצות שהלקוחה מסגרה על מסגרות הדפס ישנות שלה.

ניהול פרויקט: לאחר אישור התוכניות יצאנו למכרזים, מציאת בעלי מקצוע ועבודה מולם הכנסת בעלי מקצוע וצוותים שעובדים איתי בסדר ובזמן הנכון, פיקוח עליון על ביצוע התוכניות שנסגרו מול הלקוח, הורדה ליצור של פרטי נגרות והגעה להרכבות.

תכנון ועיצוב המרפסת: לאחר בדיקת איטום ויצירת שיפועים גם המרפסת רוצפה מחדש, תכננתי מכרעת גינה על מצע מנותק, במראה ים תיכוני עם  ברושים דקים יסמין לימון ותבלינים. אם ירצו, ניתן לגדל בה ירקות.

צילם- אורי סיוון צילומינה

דילוג לתוכן