עיצוב פנים לטריפלקס במודיעין מכבים רעות

שיפוץ טריפלקס במודיעין:

המשפחה: זוג + 4 ילדים: שני מתבגרים ותאומים קטנים.

שטח הדירה: כ- 280 מ”ר 3 קומות עם חצר גדולה.

מבקשים לשפץ: אחרי קניית בית יד שניה שהיה זקוק לשיפוץ תשתיות נרחב והתאמה לצרכים שלהם. הוא עובד מהבית וצריך משרד, חדר לכל ילד, סוויטת הורים, מרפסות, מטבח יותר גדול, חדר כביסה, חדרי רחצה, חדר מדרגות ענק וחצר. המשפחה רוצה תחושת מרחב בבית, מראה נקי ישראלי מטבח עץ, פינת עבודה קטנה בסלון .

ההשראה תמונה האהובה בגווני חול וירקרק.

עיצוב ותכנון: אחרי שחקרתי את החלל, תכננתי תאורה נכונה זורמת וצמוד תקרה, לדייר הקודם היו גופי תאורה תלויים/שנדליר בכל פינה זה מכניס אותנו בתת מודע ללחץ, כשיש משהו תלוי מעל הראש המוח שלנו מחפש דבר מוכר, מנורה תלויה מעל שולחן זה ברור אבל סתם מנורה תלויה זה לא טוב ובתת מודע אנחנו מעבור והמוח ישדר “סכנה” וישחרר קורטיזול (הורמון החלץ). בסלון תכננתי ספה  “ר”  רחבת ידיים שכולם יכולים לשבת עליה וגם עם אורחים.  ישבתי עם כל ילד על תכנון ושיפור החדר שלו בהתאמה לרצונות והצרכים. כל האמבטיות עברו, המטבח שופץ מחדש בהתאמה אישית  לפי צרכי המשפחה אחרי חקר הרגלים. שילבתי בו חצי אי לארוחות קלות, ופינת אוכל עם אחסון נוסף תואם למטבח.הכנסתי מרפסת שרות ענקית לתוך חלל המטבח וע”י שבירת קירות התאפשר תכנון מחדש טוב יותר. (כמובן שהכל עבר אישור אדריכלי והנדסי).בממ”ד הוספתי חלון כדי לאפשר להפוך אותו למשרד.  עבודה מול חלון מעלה לנו את רמת הסרוטונין(הורמון האושר) והופכת את העבודה טובה ויעילה יותר.

תאורה:  התאורה בכל קומה תוכננה בנפרד. נדרשה תוספת קווי חשמל ומעבר לתלת פאזי. בנוסף, הגשמתי להם את החלום של גוף התאורה שחוצה 3 קומות שתוכנן והותאם למקום..

ערך וקיימות: השארת הפרגולות והמחסן מהדיירים הקודמים ורק תיקון ושיפוץ. התאמת ריצוף הבית לגוון המדרגות ובכך לא היה צורך בהחלפת המדרגות.

צילום –אורי סיון – צילומינה.

דילוג לתוכן