הום סטילינג-הלבשות- הלבשת הבית

בדרך כלל בתכנון ועיצוב פנים השלב האחרון זה הלבשת הבית, יש פרויקטים שבהם נדרש עיצוב נקודתי/שידרוג/”רק מתיחת פנים”/ הום סטיילינג.

בגלל יוקר הדיור והמחייה, יותר אנשים בוחרים לשפץ מלעבור דירות ולפעמים רק רוצים לרענן את הבית במיוחד עכשיו בתקופת הקורונה, או ששוכרים דירה ופחות מתאים לתכנן שם מטבח או לשבור קיר. יש בשוק היצע אדיר של פריטי פנים כמו: טפטים, צבע, טקסטיל, ריהוט, חפצי נוי שונים וטכנולוגיות חדישות המאפשרות לאנשים לרענן את הבית בלי לשבור קרן השתלמות, בקלות בלי אבק ובלגן ובהחלט ניתן רק ע”י הלבשה בלבד לחולל פלאים בחלל.

הלבשת בית אחרי טופס 4

 היא הגיעה אלי אחרי שקנתה דירה מקבלן  ואחרי טופס 4, דירה ריקה שהיה צריך להלביש ובתקציב סגור. תכננתי לה הכל לפי הנקודות הקימות והוספתי ממש רק מה שהיה צריך.

מה מעצבים? כל הבית, מטבח סלון+ 3 חדרי מתבגרים+סוויטת הורים+מרפסת.

מה עשינו? תכנון מטבח וליווי מלא לכל הבחירות: שיש, מוצרי חשמל תאורה קרמיקה. ניהול הנדי מן וחשמלאי.הלבשה ותכנון ריהוט לחלל הסלון, תכנון מרפסת וצמחיה על המרפסת. הלבשת 3 חדרי נוער חדר שינה הורים ומקלחות הכל בליווי מלא תוכניות וליווי לרכישות.

נבחרו צבעים רגועים בגוונים רכים ועוטפים ורדרד ירקרק ושחור לבן.

ריענון העיצוב לפני שיפוץ גדול

מה מעצבים? לפני השיפוץ הגדול שייקח שנים לקבל אישור עבורו, הם רצו כרגע לשנים הקרובות שיהיה נוח. 

מה עשינו? החלפנו אמבטיה כי היו חייבים. תכנון נוח ומותאם אישית לבית, תכנון ספרית קודש יצירת סלון יותר  מרווח ע”י תכנון מחדש.  פינת עבודה כי היא גרפיקאית עצמאית, החלפת דלתות ותאורה בכל הבית וקצת טאץ’ של צבעים. 

רענון הבית רגע לפני פסח

מה מעצבים? בא לה לארח אצלה, ורגע לפני פסח סגרנו פרויקט “עיצוב ושדרוג בקטנה”.  עברתי איתה על כל הבית ועל החלומות.

מה עשינו? שדרוג מטבח ע”י תוספת מדבקות וניל על הקרמיקה הקיימת, החלפת ידיות תאורה והכנסת משרביה.
הוספנו כיסאות חדשים לפינת אוכל קיימת.
בסלון יצירת קיר נושא ממראות, תוספת עציצים ומדף מגניב, הלבשה של וילון.
וגם- החלפת דלתות בכל הבית.

הלבשת חדר לנערה בנושא הרי פוטר

מה מעצבים? חדר “נושאי” הארי פוטר.

מה עשינו? בניית קוסנפט ייחודי, היא עשתה לעצמה “אבחון” לאיזה בית היא שייכת (יש ברשת) והיא שייכת להפלפאף. למדתי את הנושא, יש לכל בית סמל חיה, להפלפף זו גירית הדבש והצבעים צהוב חרדל ושחור, לפי זה עוצב כל החדר.

תכננתי את תוכנית הריהוט, מיטה וחצי שוחן כתיבה וארון הכל בגווני שמנת ניטראלי, וריצוף חופה בפרקקט אלון, כדי שאם ימאס היא תוכל להוציא את “האוירה”- טפט וויולנות ואביזרים ולשנות את החדר בקלות (אמא שלה אהבה ). הפקתי יחד איתה  DIY טפט, מדבקת ייחודית לקיר ואת כל האביזרים קנינו ברשת כולל הרגוג העכביש (למביני דבר) עוד בחדר ינשופים מטטאים, ספרים מעופפים , ניפלר…אפשר לראות עוד על החדר בפייס. https://www.facebook.com/mailtocapsula/posts/1354437331430185

הלבשת בית בכתום בורדו

הם חזרו מטיול בהודו והיו באשרם צבע, נאמר להם להכניס בורדו וכתום לחיים.

ברור ש”עפתי” על זה, שילבתי עם גווני שמנת וקפה.

מה מעצבים? מטבח מוקפד, נגיעות כתוב בעוד מקומות בבית,עיצוב המסדרון חימום תת רצפתי מדבקה על כל הבית ומעל פרקט בגוון לבן עם עורקי קפה ועיצוב ותכנון תאורה.

אחרי 3 שנים נפגשנו שוב והפעם עיצוב נקודתי של המרפסת, תכנון עמדת מיחזור ארון לכיסאות ועוד…

 .

הלבשת חדר לחייל – עיצוב בימי קורונה

חייל קרבי שמגיע פעם בשבועיים וממש רצה שהחדר שלו ירגיש כמו צימר, אוהב עיצוב שחור לבן , הלבשתי את החדר בסגנון אורבני, אחרי תכנון תוכנית ריהוט, שכל חפץ ירגיש במקום, הוספתי פינת ישיבה קטנה וטלויזיה,  בחירת מאורר שחור הוספתי לפלטת הצבעים טיפה זהב ועל רקע פרקט בגוון אלון בהיר.

ליווי מלא לרכישת כל האביזרים שיתאימו לסגנון.

דילוג לתוכן