עיצוב פנים- בית פרטי בירושליים

שיפוץ דופלקס בירושלים

המשפחה: זוג שמארח את 4 הילדים ובני משפחותיהם כל סופ”ש.

שטח הדירה: כ- 250 מ”ר וחצר “פטיו”

מבקשים לשפץ: את הקומה התחתונה, הילדים גדלו והקימו משפחות משלהם הם דתיים ובסופי שבוע מארחים את כולם כולל לינה. מבקשים להפוך את הסלון לחדר אוכל לכולם בסופי השבוע, להכין מקום לעריסות ומשחקי הנכדים, ולתכנן ספריית קודש גדולה, המטבח שלהן מצוין רק להוסיף פינת אוכל והדלקת נרות, יש זליגת ריח ורעש המיזוג ישן וירצו להחליף.

תכנון ועיצוב:
חקרתי את החלל ומאחר והקיר בסלון ובו החלון היה בכמה מישורים תכננתי עליו את הספרייה שנדרשה ואת החזית ישרתי כדי ליצר אשליית מרחב,תכננתי ספה  “ר”  ושילבתי בחלל שולחן פינת אוכל מלבני ל- 6 שנפתח בקלות ל- 22 איש. כדי לפתוח צריך רק להזיז את שולחנות הקפה- קל.בניתי קיר גבס אקוסטי ליד המדרגות שעזר גם בזליגת ריח וגם לאקוסטיקה והארתי את חדר המדרגות.

תאורה נעשו מספר תרחישי תאורה וממש הגדרתי את הפינות בחלל עם האור:  אור לספרייה, אור למשחקי נכדים ,לקריאת ספר, לאוכל השולחן סגור והפתוח ואור לאווירה לפינת הישיבה הסלונית.בקלות ניתן להזיז את הריהוט ולייצר מקום לעריסה. ומעבר נוח מהמטבח לחדר אוכל.

ערך וקיימות- המטבח מצוין ונשאר כמעט כפי שהוא, רק הוספתי פינת אוכל יום יומית. הם ביקשו מגן קיר, אותו עשינו יחד DIY מאריחים ארמנים ואומנות ירושלמית מקומית.שילבתי צמחייה בתוך הבית ומזגן אינוונטר המעולה לטהור אוויר..

צילום –סיון מויאל

דילוג לתוכן