עיצוב פנים- בית פרטי במודיעין

שיפוץ דופלקס במודיעין

משפחה: זוג+2 ילדים היא מעצבת אופנה והוא יועץ.

הם מבקשים: לתכנן ולעצב בית נעים ומזמין שלכל אחד תהיה את הפינה שלו לפי צרכיו, כאשר ההשראה היא שדה לוונדר.היא מעצבת אופנה והוא יועץ, וכל אחד צריך את הפינה שלו. מדובר בשיפוץ ענק בתקציב סגור שלא ניתן לחרוג ממנו.סלון ופינת אוכל, מטבח לבן, 2 חדרי שינה, 2 חדרי עבודה,  2 מקלחות (אחת רק ריענון).

תכנון ועיצוב: מאחר ומדובר בשיפוץ עם תקציב מוגדר שלא ניתן לחרוג ממני, הצעתי להשאיר  לשלב שני החלפת דלתות, אומנות, טפטים וחצר/מרפסת. התמקדנו בחללים החשובים של הבית. ביצעתי מחקר הרגלים כדי להבין איך הם מתנהלים בחלל הבית ומכאן להבין את הצרכים שלהם.תכננתי ספה בצורת “ר”  ושילבתי בחלל שולחן פינת אוכל עגול וצבעוני, צעיר ונעים. תוכננו 2 חדרי עבודה, חדר ילדים וסוויטת הורים, הכל בהתאמה לפי הצורך. 

המטבח: התכנון הותאם לתוצאות מחקר ההרגלים, וכלל אחסון ומשטח עבודה. מילאתי את חלומם למטבח לבן  עשוי פורמייקה היי גלוס, עם חיפוי קיסר לבן.  הוספתי אי שהוא תוספת של שולחן עבודה ואחסון ללא ישיבה.

תאורה תכנון כמה תרחישי מאור, כלומר: אופציות שונות לתאורה של אותו חלל בדרכים שונות. וגופי התאורה צבעוניים.

ערך וקיימות: בוצעה עבודה בדיוק לפי התקציב, ללא גלישה, ולכן הוחלט באופן מושכל להשאיר שדרוגים לשלב שני שבו יהיה תקציב נוסף. לכן גם החלטנו לא לשפץ חדר אמבטיה ילדים אלא רק להחליף אסלה ולהלביש אותו, והוספתי ארון מתחת לכיור הקיים וקצת אבזור. 

צילום: אלי גילטמן מ-ישראפוטו

דילוג לתוכן